Feladatok
- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
- Árajánlatok egyeztetése, házipénztár és számlák kezelése;
- Különböző dokumentumok rendszerezése és irattározása;
- Általános irodai adminisztratív feladatok, statisztikák készítése.
Elvárások
- Excel magas szintű magabiztos ismerete;
- Önálló, precíz és pontos munkavégzés
- Minimum középfokú végzettség
Előnyt jelent
Amit kínálunk
- Napi melegétkezés biztosítása
- Segítőkész csapat
- Stabil, hosszútávú munkahely
Munkahelyi extrák
- Ingyen ebéd
Céginformáció
Hisszük, hogy az óvodások, diákok és az idősek is megérdemlik, hogy változatos és finom ételeket egyenek. Nálunk garantált a családias hangulat.
Ha te is szeretnél tenni azért, hogy a menza szó pozitív értelmezést nyerjen, csatlakozz hozzánk és segítsd munkánkat.