Prohuman Zrt.
Partnercégünk egy QR kódot felhasználó, fizetési rendszert fejlesztő startup cég: a dinamikusan fejlődő csapat a hazai bankszektor szereplői számára készíti az innovatív banki megoldást. Agilis munkakörnyezetbe új kollégákat keresnek hosszú távra, akik számára számos fejlődési lehetőséget kínálnak. Amennyiben szívesen dolgoznál egy izgalmas feladatokat kínáló startup cégnél, ez a megfelelő választás számodra!

Termékmenedzser

Főbb feladatok, munkák:

  • Általános szerződési feltételek és kondíciók kidolgozása, meghirdetése
  • Az igénybe vevői szerződési feltételek kidolgozása, aktualizálása, szerződéses dokumentációk elkészítése, illetve módosítása
  • Termékek portfóliójának gondozása, termékparaméterek, termékkondíciók módosítása, termékkivonás koordinálása, termék árrendszerének kialakítása, árak karbantartása és meghirdetése
  • Az új termékek, szolgáltatások fejlesztésével, tesztelési feladataival összefüggő feladatok koordinálása és végzése
  • A társasági célkitűzések alapján termékenként a bevételi és a kapcsolódó volumen elvárások számszerűsítése a vállalati tervezés során kialakított ciklusokra
  • Bevételi terv teljesülés-, valamint a jövedelmezőség alakulásának elemzése
  • Termékéletpálya változások, a termék teljesítményére ható piaci tényezők vizsgálata. A termékek pozicionálása a piacon. A termékhez kapcsolódó piackutatási, piacelemzési igények meghatározása
  • Szabályozások kidolgozásának kezdeményezése
  • A feladat ellátásához szükséges jogszabály módosítások kezdeményezése, szükség esetén ezekhez javaslat, véleményezés készítése, jogszabályi változások termékfeltételekre, folyamatokra gyakorolt hatásának vizsgálata
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (főiskola/egyetem)
  • Erős kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Vállalati rendszerek magas fokú ismerete
  • Projektmenedzsment ismeret
  • Precíz, hatékony munkavégzés önállóan és csapatban is
  • Nagyfokú önállóság
  • Megoldás- és ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Középszintű angol kommunikáció
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hazai pénzforgalommal kapcsolatos ismeret, tapasztalat
  • Jira, Confluence használat
  • MS Project, MS Visio vagy hasonló eszközök ismerete
  • Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Egy dinamikusan fejlődő start-up cégnél történő fejlődési lehetőség
  • Változatos, izgalmas projektek
  • Befogadó, barátias csapat
  • Jelentkezés az állásra:

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, várjuk önéletrajzodat!
    Cégnév: Prohuman Kft.
    Állás helye:
    Állás-kategóriák:
    Állásnév:
    FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
    E-MAILBEN

    A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

    HASONLÓ ÁLLÁSOK