- A meglévő ügyfelek támogatása és a bejövő kérdések megválaszolása, többnyire magyarul, kevés esetben németül
- Támogatás nyújtása a vezetők számára a következő kérdésekben:
- Biztosítások
- Balesetek
- Vezetés közben előforduló problémák
- Kommunikáció elsősorban telefonon, de néha chaten vagy e-mailen keresztül
- Intézkedés és kommunikáció a külföldi hatóságokkal angol nyelven (általában írásban)
Elvárások:
- Operátor / ügyfélszolgálati / call center tapasztalat előny, de nem kötelező
- Magyar anyanyelv
- Folyékony (B2-C2) német nyelvtudás
- Kommunikációs szintű (B1-B2) angol nyelvtudás
- Hajlandóság váltott műszakokban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén - rugalmas és testre szabható műszakbeosztással).
Egyéb információ az állásról:
Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban, jelenleg több mint 40 000 szolgáltatóból álló hálózattal rendelkeznek. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt a szállítmányozás és logisztika, a mezőgazdasági technológia és az ipar számára Európa valamennyi országában, több mint 27 nyelven.
A szolgáltatási paletta magában foglalja az egész Európára kiterjedő vészhelyzeti segítségnyújtást teherautók, pótkocsik, buszok, könnyű haszongépjárművek, mezőgazdasági járművek és építőipari gépek számára, járművédelmi leveleket és mobilitási csomagokat, valamint előre fizetett fizetési megoldásokat és fizetési védelmi megoldásokat a járműgyártók és flottaüzemeltetők számára.
Növekedésorientált mobilitási szolgáltatóként a vállalat a nemzetközivé válás, a specializáció, a jövőbiztos technológiák és a hatékony folyamatok előtérbe helyezésével európai szolgáltatási hálózatainak minőségi bővítését hajtja végre.