- A meglévő ügyfelek támogatása és a bejövő kérdések megválaszolása, többnyire magyarul, kevés esetben németül
- Támogatás nyújtása a következő kérdésekben:
- Biztosítások
- Balesetek
- Vezetés közben előforduló problémák
- Kommunikáció elsősorban telefonon, de néhány esetben chaten vagy e-mailen keresztül
Elvárások:
- Magyar anyanyelv
- Folyékony (B2) német nyelvtudás
- Hajlandóság váltott műszakokban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén - rugalmas és testre szabható műszakbeosztással).
- Operátor / ügyfélszolgálati / call center tapasztalat előny, de nem kötelező
Egyéb információ az állásról:
Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt