Pozíció leírása / Job description
Partnerünk a térség egyik jelentős gyártási kapacitással bíró vállalata. A cégcsoport közép- és felsőkategóriás kerékpárok, kerékpáralkatrészek és kiegészítők gyártásával és értékesítésével foglalkozik.
• Alapanyagok, alkatrészek megrendelése a beszállítóktól, és az ehhez
kapcsolódó adminisztráció
• A megrendelések nyomonkövetése, felmerülő problémák megoldása.
• Kapcsolattartás a beszállítókkal, társosztályokkal
• Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, optimális készletszint biztosítása
• Beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok ellenőrzése
Elvárások / Requirements
• Legalább középfokú végzettség
• Releváns szakmai tapasztalat
• Magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Ms Office programok
• Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
• Hatékony tárgyalási képesség
• Agilis hozzáállás és proaktív munkavégzés
Amit nyújtunk / Benefits
• Versenyképes kompenzációs csomag (célprémium, cafeteria, bejárás
támogatás, rezsi támogatás, jelenléti bónusz)
• Stabil vállalati hattér, energikus csapat, folyamatosan fejlődő ipari környezet,
ökológiai tudatosság
• Változatos csapat-és közösségépítő programok, tesztkerékpár használata
• Családtámogatási juttatások, egészségmegőrző programok
• Átfogó betanulási program, folyamatos képzési lehetőség