content-header

Céginformáció

A UPS, a világ legnagyobb csomagkézbesítő cég története több mint egy évszázaddal ezelőtt kezdődött egy mindössze 100 dolláros kölcsön felvételével, hogy elindulhasson egy apró üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan fejlődtünk több milliárd dolláros globális vállalattá? A legmodernebb szállítási módszerünk, a nemzetközi kereskedelemi tapasztalatunk, a logisztikai és a pénzügyi szolgáltatásaink kiválósága a válasz. A UPS-nél az ügyfél az első, akit kiemelkedő csapatunkkal és innovatív megoldásainkkal támogatunk nap, mint nap. Több mint 495 000 munkatársunkkal, több mint 220 nemzetet és területet köt össze az utakon, a sínen, a levegőben és az óceánon keresztül. Holnap a UPS folytatja iparágvezető szerepét a világ összekötésével, elkötelezetten a minőségi szolgáltatás és a környezeti fenntarthatóság mellett.

Feladatok

  • Új, potenciális ügyfelek felkutatása, hosszú távú üzleti kapcsolat kialakítása és megerősítése
  • Kapcsolattartás a vállalat meglévő üzleti partnereivel
  • A kitűzött értékesítési célok elérése
  • A vállalat széleskörű szolgálatásainak értékesítése
  • Ajánlatok készítése, tendereken / pályázatokon történő részvétel
  • Rendszeres jelentések készítése a cég vezetősége felé

Elvárások

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Iparági tapasztalat előny (kiscsomag szállítás)
  • Felsőfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel)
  • Kereskedelmi / üzletkötői tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Határozott fellépés

Amit kínálunk

  • Céges autó
  • Jutalék
  • Cafeteria rendszer
  • Önkéntes nyugdíjpénztár
  • Multinacionális környezet

JELENTKEZEM