Feladatok
- Munkavállalók ki- és beléptetése, a szükséges munkaügyi dokumentációk elkészítése
- Személyi anyagok karbantartása, kezelése
- 3. országbeli munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézés
- Belső HR folyamatokban való aktív részvétel (például: belső kommunikációs csoport kezelése, tréningek megszervezése, HR programok szervezése)
- Együttműködés egyéb adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
- Együttműködés a szállodákkal a napi HR ügyekben
Elvárások
- HR területen szerzett 2-3 év gyakorlat
- 3.országbeli munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézésben szerzett tapasztalat
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés
- Microsoft Office programok ismerete,
- Angol nyelvtudás
Előnyt jelent
- Erős munkaügyi ismeretek
- Jártasság 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatásában
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés
- Továbbképzési lehetőségek és tréningek
- Partnercégeknél igénybe vehető dolgozói kedvezmények
Céginformáció
A Mellow Mood Hotels cégcsoport központi HR csapatába keressük lelkes kollégánkat
HR munkatárs munkakörbe.
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed fényképes, szakmai önéletrajzod a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.