Főbb feladatok, munkák:
- Részvétel a társaság rendes működéséhez szükséges nyilvántartások naprakész vezetésében,
- Részvétel hazai és uniós támogatási kérelmek készítésében, azokhoz kapcsolódó adatszolgáltatásokban, projektek megvalósításában,
- Cég finanszírozásával összefüggésben szoros kapcsolattartás pénzintézetekkel, pénzügyi jelentések készítése,
- Tulajdonosok felé igény szerinti jelentések készítése,
- Terményforgalmazással kapcsolatos részfeladatok ellátása, az ide vonatkozó szabvány (ISCC) követelményeinek betartása mellett,
- Statisztikák készítése,
- Gazdasági számítások és elemzések végzése,
- Társaság szerződéseivel kapcsolatos teendők ellátása (szerződések készítése, nyilvántartás vezetése),
- Kapcsolattartás hivatalokkal,
- Részvétel jellemzően támogatásokkal kapcsolatos ellenőrzésekben,
- Egyéb ad-hoc feladatok elvégzése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség gazdasági vagy pénzügyi területen,
- Legalább 3 év gazdasági-, vagy pénzügyi munkatársként szerzett szakmai tapasztalat,
- MS Office felhasználói szintű ismerete,
- Önálló munkavégzésre való képesség,
- B típusú jogosítvány megléte.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Érdeklődés a mezőgazdasági ágazat gazdasági ügyei iránt.
Amit kínálunk:
- Versenyképes bérezés,
- Munkába járási támogatás,
- Munkakörrel kapcsolatos költségtérítések,
- Céges telefon,
- Cafetéria.
Munkavégzés helye: Csákvár (A cég székhelye)
Munkaidő: Törzsidő hétfőtől – csütörtökig 9.00 - 15:00 óráig, pénteken 9.00 és 14:00 óráig. Munkakezdés akár 06:00 órától. Próbaidő után a Home Office lehetősége elérhető.
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra fizetési igényének megjelölésével magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi LINKRE kattintva!