Partnerünk a fenntartható és minőségi élelmiszertermeléshez biztosít professzionális eszközöket, melyben Magyarországon piacvezetőként vannak jelen. Budaörsi lokációjú családias csapatukba keressük azt tapasztalt Customer Care Specialist kollégát, aki a viszonteladókkal, külföldi raktáral és központtal tartja a kapcsolatot magyar és angol nyelven, valamint a megrendelési folyamatért is felel. Amennyiben szeretnél egy proaktív és professzionális csapat tagja lenni, ahol hosszú távon számítanak szakértelmedre, illetve meghallgatják a véleményed és ötleteid, ez a lehetőség Neked szól!

 

Customer Service Specialist

Feladatok

  • Beérkező megrendelések feldolgozása, érkeztetése, külföldi raktár felé továbbítása
  • Érkező termékekről az ügyfelek tájékoztatása
  • Számlázási folyamat segítése
  • Kapcsolattartás a raktárral és  a központtal továbbá a szállítmányozó cégekkel (késés, speciális kiszállítás esetén az ügyfél folyamatos tájékoztatása)
  • Ügyfelek kérdéseire válaszadás a pozitív ügyfélkapcsolat fenntartásáért
  • Az ügyfelek panaszainak nyilvántartása és a megoldásról való gondoskodás

Követelmények

  • Minimum 3 év releváns tapasztalat az ügyfélkapcsolattartás/megrendeléskezelés/értékesítés területén
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Rugalmasság és precíz, határidőket betartó munkavégzés
  • SAP ismeret
  • Csapatjátékos attitűd
  • Folyékony angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil, nemzetközi háttér, skandináv cégkultúra
  • Jól kalkulálható feladatok és folyamatok
  • Munkavégzés egy összetartó 12 fős csapatban
  • Folyamatos fejlődési, tanulási lehetőség
  • Cafeteria, éves 4%-os bónusz a céges teljesítmény alapján
  • Agráriumba való betekintés lehetősége
  • Személyes, egyénre szabott betanulás, senior kollégák által
  • Cégen belüli, nemzetközi karrierlehetőségek
  • Home Office lehetőség
  • Lokáció: Budaörs

Munkavégzés helye

Budaörs

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK