Feladatok

  • Beszerzési folyamatok teljeskörű támogatása
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Megrendelések elküldése az MRO beszerzési igényeknek megfelelően
  • Árajánlatok bekérése az ügyfél megrendelési igényei alapján
  • Ajánlatok kiértékelése, tendereztetés, ártárgyalás
  • Megtakarítási lehetőségek keresése
  • Engedélyek és jóváhagyások megszerzése a beszerzési folyamatoknak megfelelően
  • Beszállítókkal és ügyféllel való folyamatos kapcsolattartás, jó kapcsolat kiépítése és fenntartása
  • Beszámolók, statisztikák, riportok készítése

Elvárások

  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Alaposság, részletekre való odafigyelés
  • Eredményorientált, proaktív személyiség és ügyfélközpontú hozzáállás
  • MS Office ismeret
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunkációs és problémamegoldó készség
  • Rugalmasság, rendszerszemlélet

Előnyt jelent

  • Műszaki jártasság, termelésben szerzett tapasztalat
  • Beszerzői munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú logisztikai-, külkereskedelmi-, közgazdasági- vagy műszaki végzettség

Amit kínálunk

  • Próbaidő leteltét követően havi 30 000 Ft juttatás OTP SZÉP kártyára
  • Kollégáink és családtagjaink részére állandó kedvezmény budapesti privát egészségügyi központban
  • Bejárás támogatása
  • Mobiltelefon
  • Laptop
  • Céges rendezvények
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Hosszútávú álláslehetőség, biztos munkahely, tervezhető munkaidő

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar, valamint angol nyelvű fényképes önéletrajzát bruttó bérigény megjelölésével!
Cégnév: iMarketEurope Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK