BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk minőségi élelmiszeralapanyag gyártás területén nagy hírnévnek örvendő, hazai tulajdonú, nagy múltú mezőgazdasági cég, amely olyan hús- és tejkészítményeket gyárt és forgalmaz, melyek között számos díjjal jutalmazott termék található és mindegyik méltán népszerű a magyar fogyasztók körében.

Expanzív kereskedelmi, marketing és termelési terveiknek, és innovatív, jövőbe mutató termékfejlesztéseiknek köszönhetően dinamikus fejlődés alatt áll. Értékesítési tevékenységük, termékeik egyre szélesebb vevőközönség előtt ismertek.

Amennyiben Te is szeretnél részese lenni egy hazai termékcsoport terjeszkedésének, akkor

csatlakozz csapatukhoz

Bérszámfejtő, üzemi adminisztrátor

pozícióba.

Bérszámfejtő, Üzemi adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • A húsüzemi dolgozók munkaidő nyilvántartási rendszerének vezetése, adminisztrálása, fejlesztése, együttműködve az üzemi vezetéssel, a vállalati központtal, valamint a vállalat csoport központi egységeivel,
  • A havi munkadíjak, pótlékok, egyéb díjazások számfejtése,
  • A munkavállalók munkaügyi és humán adminisztrációs ügyeinek kezelése, a vállalat csoport központjának támogatásával,
  • Részvétel az üzemi szállítói számlák kezelésében,
  • Részvétel az általános üzemi adminisztrációban.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Érettségi és mellette közgazdasági szakképzettség, vagy bérügyintézői, illetve ezzel rokon szakmai képzettség megléte,
  • 1 éves tapasztalat bérszámfejtési területen,
  • Önállóság, dinamizmus,
  • Felhasználói szintű PC ismeretek, (Word, Excel)
  • Hatékony munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt.

Amit kínálunk:

  • Fiatalos csapat, megújult irodai környezet,
  • Biztos anyagi hátterű munkáltató,
  • Megegyezés szerinti jövedelem, éves bónusz/mozgóbér, béren kívüli juttatás,
  • Fejlődési lehetőség a központi HR szervezet segítségével.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Számítógépes ismeretek,
  • Helyismeret,
  • Nádudvar, illetve annak vonzáskörzetében való lakhely.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Hajdú-Bihar megye

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye:
  • Nádudvar
  • Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, jelentkezz szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!
Cégnév: Beck and Partners - Állás Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Tolna megye

Vállalatirányítási rendszerben dokumentumok készítése rendelés, szállítólevél, számla, előlegszámla, ajánlat, kompenzáció stb. Beérkező és kimenő ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE