A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Adóügyi Szakterület

a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi

CXXX. törvény

(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján

p á l y á z a t o t h i r d e t

 

adóügyi referens

(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)

munkakör betöltésére.

 

 

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

- 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.

 

Ellátandó főbb feladatok:

- Ellátja a nyomtatványok / elektronikus űrlapok feldolgozásával kapcsolatos feladatokat, lefolytatja az azokkal összefüggő hatósági eljárásokat.

- Lefolytatja a bejelentésre/adatszolgáltatásra induló, közteher megállapítását célzó eljárásokat.

- Adminisztratív feltételvizsgálatot követően hivatalból eljárást indít és lefolytatja azt.

- Végzi a kérelemre induló eljárásokkal kapcsolatos hatósági tevékenységet.

- A hatósági jogkörben indult eljárásokban szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteit önállóan előkészíti kiadmányozásra.

- Rendszeresen, vagy igény esetén eseti jelleggel beszámol, megbeszéléseken vesz részt, beszámolót, jelentést készít, kijelölése esetén aktív közreműködőként részt vesz a helyi munkacsoport munkájában.

- Írásban, személyesen, telefonon kapcsolatot tart az ügyfelekkel. Feladatellátása érdekében írásban és szóban egyaránt kapcsolatot tart a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel

- A használt informatikai alkalmazások jogszabályoknak és belső szabályozóknak nem megfelelő működése esetén eredménytelen informatikai bejelentést követően intézkedési javaslatot tesz.

- Figyelemmel kíséri és munkavégzése során szem előtt tartja a szakterületi tevékenységét mérő kimutatásokhoz és statisztikai mutatókhoz kapcsolódó határidőket és mutatók alakulását, jelzi azok összefüggéseiben, számításában felmerülő elmaradást.

- A határidők követése és adatszolgáltatási igények kielégítése érdekében feladatairól, illetve szervezeti egysége teljesítményéről naprakész nyilvántartást vezet.

 

Amit nyújtunk:

- A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;

- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, részletekre kiterjedő, alapos betanítás;

- Rugalmas munkarend;

- Otthoni munkavégzés lehetősége a próbaidő leteltét követően;

- Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);

 

A munkakör betöltésének feltételei:

- magyar állampolgárság;

- cselekvőképesség;

- büntetlen előélet;

- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlan-nyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó; vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;

- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);

- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);

- a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés

Elvárt kompetenciák:

- pszichés terhelhetőség

- pontosság

- együttműködési készség

- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;

- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)

 

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);

- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;

- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;

- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 15.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 31.

 

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Poharánszki Erzsébet igazgatóhelyettes asszony nyújt a 06-1-450-4010 telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy - Kresz Géza utca)”

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

JELENTKEZEM